Sovit Hos Melina

Förlåt för att jag inte bloggat, men .. jag har ingen bra anledning.. Det är väl bra att jag inte är så datanördig längre ? :D

Jag har sovit hos Melina å sen på kvällen gick vi å träffade issa å gick till "majbrasan". Det var bara glöd kvar för vi kom dit typ 10 och brasan började väl nån gång vid 8 tror jag.
Det va mysigt men nu är jag jätte trött så det ska bli skönt att sova i min egna säng med mina söta gosedjur ^^

Jag har också skrivit ut Svanpbob som jag nästan har byggt ihop det är bara benen kvar och jag har inte orkar limma ihop dom på kroppen, haha, men söt är han !
Här är bilden om ni också vill göra en pappers svampbob :)
Svampbob fyrkant ! :D  spara bilden och skriv ut !

När han är klar så kan jag fota och lägga ut, men som sagt så är han benlös så jag får fixa honom imorgon om jag orkar :)

Melina ska ju flytta så vi städade hos henne och jag fick ta med mej lite 'skräp' ;)
så nu har jag mer smink och lite prylar... suddigummin :)

Nej nu faller mina ögonlock ihop, så godnatt på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0