Nintendo DS

Hur roligt är inte Nintendo DS ?! Det är nog mitt bästa, iallafall om man har roliga spel, jag spelar för det mesta pokémon och Animal crossing wild world.
Jag ska köpa det nya Pokémonspelet som har kommit ut där man får en liten "pokéboll" som man kan ha sin pokémon i och ha med sig den överallt ! Och hur roligt är inte det ?! ;)
Jag älskar pokémon men jag är jätte dålig på det :p
ALLA spelade ju pokémon när man va liten, och killarna i min klass tycker att det är skummt att En liten flicka som jag spelade det :o
Alla spelade faktiskt det. Fast jag spelade på min brors gameboy.

Jag ska köpa.. nu vet jag inte vad den heter men Lugia är på framsidan :p
Brukade du spela pokémon, eller nått annat speciellt spel när du va mindre ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0