Min Mycket Mystiska dag !

Idag var en jätte skumm dag !
Jag gick i skolan och isabelle hade med sig en "drömm-bok" där det står vad saker i drömmen betyder.
När vi åt så la hon den och sina nycklar i min väska, och sedan vid skåpen tog hon dom, sa hon.
Efter skolan gick jag och Amanda till skånegläntan och då märkte jag att jag hade isabelles bok i väskan o.O ??
Så, jag messade att hon skulle få den på måndag.
Det råkade min mamma få.
så jag messa igen. en mycket konstig konversation, jag trodde att hon drev, hon sa att hon hade boken, men hon ska ta med den imorgon, och så tar jag med mej den bok jag har o.O

När jag och Amanda satt i skånegläntan ringde hennes mobil.
Någon frågade en konstig fråga och sedan om hon var hemma, Hon sa ja, Sedan sa personen (vem det nu kan ha varit) att han/hon såg Amanda i skånegläntan med en blond kompis(Jag) haha så sen när vi gick hem följde jag med henne till hennes port :p

Dagen vad mycket mystisk och allt känns som en dröm :)

Mumie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0