Min dag

Idag var jag i skolan, och sedan klockan 12:40, när vi slutade så gick jag och Amanda till Skrapan och fikade, sedan gick vi och kollade i lite affärer.
 Hon köpte... nått som jag inte vet vad det heter med det är som ett läppglans som gör så att läpparna blir större. Dvs att dom svullnar upp :p jag provade det, det hjälpte lite med det blev en konstig känsla i läpparna ^^ kallt och lite stickande/svidande.
 När vi provade det satt vi på en bänk nånstans där det inte var så mycket folk, Och så såg Amanda en råtta springa under en bil, men jag kollade under bilen med jag såg ingen råtta :o

När jag kom hem såg jag att jag hade fått brev, så jag öppnade det och det var en inbjudan till Jennifer's 14års-fest, Super kul ! :) så jag ska gå och köpa en present nån gång i veckan, hon vet antagligen vad, men jag tänker inte skriva det :)

Hejdå ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0