Kerli

Jag älskar Kerli, hon är en av mina bästa artister !
Hon är alldeles egen och speciell, vågar vara en egen stil, inte som Lady gaga, hon klär ju bara på sig lite skumma kläder, Kerli tycker jag, Har en mycket bättre stil, och jag älskar hennes hår.
Hon har så fina låtar som jag tycker når fram bra med sitt budskap.
Hon är inte så stor, det vr nog mest efter hennes nyaste låt "tea Party" till filmen "Alice i underlandet" som hon blev kändare.
Jag har gillat henne i flera år nun och tröttnar aldrig på hennes musik !
Jag älskar henne !
Här är lite låtar som hon har gjort :)

(Jag tycker att den sista låten (not a barbie doll) är jätte bra, och väldigt sann)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0