Jennifer's fest

I Fredags vara jag som sagt hos jennifer, det var jätte mysigt, vi va ute på gården mycket, spelade jepardy och åt tårta :)
Jag gick hem lite tidigare, för jag var rätt så trött.

Igår hade jag hur tråkigt som helst.
Jag satt inne hela soliga dagen och stickade, kollade på Shutter Island och halva Morden i midsomer, eller vad den heter.
  Senare på kvällen kom mamma hem med Linda och då kollade vi på Sex and the city filmen.
Jag stickade ett jätte stort mobilfodral, men jag blev rätt så nöjd !
 
 Idag ska jag sticka en rosa till Linda, för jag kommer ju inte ha nått bättre för mej idag,

 jag får väl planera lite till skolan imorgon -.- tråååk !

hoppas att ni får det roligare än mej ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0