Hammarhajen

Jag sitter på rast nu.
Kom på att jag inte hade tagit så många bilder och jag får ju inte lägga upp bilder på barn, tyvärr, jag har smygfottat dom söta ^^
men säg inget till någon...typ

Jag ska fotta mkt idag, sen någon dag i helgen ska vi till landet eftersom att kusinen fyllde 15 i tisdags, vet doxk inte vilken dag, men det visar sig :P
  Jag kommer lägga upp en sammanfattning på söndag om jag hinner, annars tidigare eller senare.
Jag har bakat chokladbollar som har gått åt rätt bra :)
Framförallt av mej :o

Nu ska jag hitta på något annat och sörja att det är min sista prao dag.
 Vist jag kan ju komma tbx nån gång i sommar men iallafall :p

Prutt å hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0