Grönalund Med Jennifer

Igår hade jag 2 prov, det gick nog rätt så bra :)

Sedan efter skolan gick jag och köpte en present till Jennifer :)
Men det blir hemligt fram till fredag när hon fyllar år :)
Hon vet nog vad det är ^^
  Sedan möttes vi vid slussen och åkte till grönan.
Det var jätte lite folk ! Jag trodde att det skulle vara rätt så många människor, och sista åket; Jet line - Fick vi vänta i ca. 2 minuter för att vi var tvugna att vänta på 4 till personer för att det skulle kunna åka :p

Det var jätte roligt ! Vi sjöng singstar tills det kom några och tittade på då blev det pinsamt och sedan spelade vi lite GH.
 Jag har aldrig vetat att det har funnits ett sånt spelställe ! ^^

Hoppas att ni får en lång trevlig helg ! :D
Taylor Daniel Lautner

Kommentarer
Postat av: Rebecca

va kul, jag vill också till grönan! ^^

2010-05-14 @ 23:22:52
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0