Första dagen i skolan efter prao

idag var ju första dagen efter skolan så det blev lite hysteriskt mellan mej maja å issa :p

Jag säger bara Hallelujah !

Nu lägger jag in bilder på min telefom på mitt hjärta :

AWESOME ! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 
 
Iallafall.
Idag på idrotten hade inte jag issa eller maj amed oss kläder *host* som tur var, så vi hämtade busskort hos maja sen och åt, sen på lunchen så åkte vi till sergelstorg för att kolla om det redan hade kommit folk till torsdag, och det hade det inte :) sen pkte vi tbx till skolan och jag gjorde Matte omprov, och jag tror jag fick IG, det fanns 11 frågor och HAR JAG TUR så får jag 7p. Vet inte hur mkt man behöver för G... :/

Ha det så kul ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0