Flumm dag :)

idag har det varit en sådan otroligt varm dag så jag tror att jag ska dö !
Det är inte okej med ett sånt här väder !
 På Bilden fick jag G+/VG- på en upg. haha min lärare och jag hade skrivit samma bedömning så jag tycker att jag ska få VG för det :)
 Musiken, vi skulle sjunga "nu grönskar det" en och en för Hasse.
Jag va så närvös att jag spelade fel och sjöng helt Psyyyyco ! med det är okej :)
 No:n, jag och Linnea gick med i mustach kampen, mot prostata canser ;)
 Sedan på hemkunskapen så bakade jag och melina rulltårta, hon tog ut smeten efter 2 minuter(ist för 5) och hällde as mycket sylt på, men annars va den god x)
  På rasten mellan musiken och NO:n så spelade jag maja och isabelle ett avsnitt av "Harry Pootter" våran kommande serie :) jag blev otroligt nöjd med avsnittet, som handlar om när jag (Rona Wesly) blev kär i issa(Harry pootter) och så tappade han bort sina glasögon...

här är lite bilder från dagen :)

Vid inspelningen av Harry Pooter
Jag och Linnea på NO:n
Linnea :)

Väldingt fint :)
puss på er ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0