460 besökare ! :s


dålig bild, men igår hade jag tydligen 460 unika besökare ! och 484 sidvisningar.
har jag varit med i en tävling eller nått liknande kanske? xD

det va jätte läskigt när jag såg det, på som andra är det runt 5-15 ungefär,
Mitt rekord innan jag såg det här var 27 xD
så varifrån kom allt det där, det måste ju vara något fel, eller... nå bugg...
fattade ingenting!

Plus så har jag inte fått nån kommentar alls från någon jag inte vet vem det är, vilket jag borde ha fått om 460 olika personer har kollat på min blogg...

och idag var det 7 personer...(jag vet, ingen kollar på min blogg, men fortfarande)

UPDATE: kom på att jag var med i bloggsvar och skulle få en länk på lördagen - igår. Kanske var det därför? :p

Kommentarer
Postat av: Rebecca

va kul! :)

2010-05-24 @ 15:38:32
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0