Reklamer

Hatar inte ni vissa reklamer ibland?
Det gör jag, kanske lite för ofta :) jag går in på detaljer x)
Tex:
 Kinder maxi, när Pappan ger sin son godiset på en bio, och när han öppnar den är den tom... och han SKRATTAR! Jag hade blivit sur och sagt att personen som åt upp det skulle köpa en ny. Hahah.

 Scan, Han vaknar, Borstar tänderna, och SEN går han ner för att äta frukost... jag brukar iallafall borsta mina tänder efter frukosten, inte före.

 Babyliss i curl, dom visar ett kort klipp när hon drar locktången genom håret och får en perfekt lock, sedan spegelvänder dom klippet, och spelar igen!

 EDET Eco, toapapper. never ending story? jag menar nån gång måste det ta slut och det räcker ju fortfarande inte längre eftersom det helt och hållet beror på hur mycket papper man tar.

 

hittar inte dom andra klippen så ni får nöja er med den här :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahahahah

2010-03-24 @ 20:16:06
Postat av: maja

hahaha jag hatar kinder reklamen jag skulle blivit asförbannad om nån tog min choklad XD

alla reklamer för bindor, tamponger och blöjor är också vääldigt irriterande. hehe

2010-03-24 @ 20:16:10
URL: http://etttm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0