Vad ska jag göra med mitt hår !?

Hejsan hoppsan !
 Vad tycker ni att jag ska göra med mitt hår? Hur ska jag klippa mej?
Jag har ju haft lugg och sne lugg... nu uhar jag ju bara...trams.
 dålig bild på mej i lugg, men helt ärligt tog jag inte mkt bilde rpå mej i lugg ^^
så här har jag mitt hår nu för tiden
dålig bild men där hade jag iallafall lugg x)
så hade jag i mina tankar tänkt mej att jag skulle klippa mej.
 hahah
Att det ligger som en lugg fast att det är klippt snett...
Nej nu vill jag ha lugg... men inte en sån jag hade.. typ såhär: (Fast jag vill blondera mitt hår också :p)

För då kan man ju sägga den till snelugg när man känner för det! och så vill jag ha sån här färg ! :

Som Hayley Williams på videon :p
Jag känner mej lite Wannabe Hayley nu haha

Men ja ni förstår att jag aldrig kan bestämma mej ! Och jag vet inte nu om en sån lugg och så blont passar mej, vad tycker ni?? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0