Sommarlovsmorgon med Trazan och Bana(r?)ne

Jag tycker att sommarlovet går alldeles för snabbt !
man hinner med massa saker, med helt plötsligt är det skola å skit och 100 år tills nästa lov och 2 dagar tills nästa prov.

Idag kollade jag på Sommarlovsvmorgon, men jag blev jätte besviken, Det är ju en gamal, Trazan och Banane, eller apanson eller vad den heter :p
  Om jag inte minns helt fel så gick väl den typ när min mamma var lite, och så tror jag att det var min mormor som spelade in den, så jag har sett, ja inte hela men några avsnitt.
 När jag och min bror var små och åt mentos så brukade vi stoppa upp dom under överläppen och säga "Tjenare alla monsterdyggare!" haha.
  Jag stör mej lite på att det är svensk text, och när som säger tjenare, så står dej tjänarer, nu kanske det stavas så, vad vet jag, men det låter så skummt "Tjänare Apanson" det låter som att denne "apanson" ska slava för trazan eller nått XD

idag gick det här:


Jag tycker att Sommarlovsmorgon var bäst med nic i sin stulna husvagn.
Sommarlov morgon ska ha olika barnprogram i, på en badplats, eller liknande sommarställe !
Man får ingen sommar känsla av Trazan och Banarne(Eller banane, det är ingen som vet :o )

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Jennifer Solórzano

Men karoline ! Det är ju riktigt sommarlovsmorgon i år ! På barnkanalen kl 9 ! Trazan och Banarne är inte sommarlovsmorgon ! Dessutom så går sommarlovsmorgon inte på helger !

2010-07-04 @ 18:03:27
URL: http://flummjennan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0