Pandas Adventures, 1984

JAG BEHÖVER HJÄLP!!!
 Jag letar fortfarande efter en film om en panda.
Jag har inte hittat mycket information men jag har hittat den engelska verisionen, och då står det vad den handlar om:

This fairy tale follows the exciting adventures of Lonlon, the young panda prince of the Bear Kingdom. When Lonlon fails a test of courage, he is exiled in disgrace from his happy kingdom. Lonlon finds the strength to face danger and learn true heroism.

och på en annan hemsida:

In this animated adventure the prince of Pandas fails a test of courage and so is banished from his kingdom. While exiled, he has many adventures that serve to teach him the meaning of courage.

Jag och min bror har velat se den ända sedan förra sommaren!
På dessa två hemsidor(Här och här) så står det också att man kan köpa filmen, så jag tryckte såklart där, och då står det att filmmen inte finns! Hur irriterande som helst! jag har också hittat 2 bilder och ett klipp på youtube:
 



Här har jag hittat den på VHS, skulle vara bättre om jag hade en VHS spelare också XD
Jag har funderat på att fråga 118118, 118 800 sög ju, men eniro kanske är bättre..

Snälla vet någon vart man kan köpa den, helst på svenska, men finns den bara på engelska så blir jag jätte glad :D

Kommentarer
Postat av: Linni

Åh jag vill också ha den!

2011-06-03 @ 18:35:16
Postat av: ida grundström

Jag hade den filmen när jag var liten. älskade att titta på den. den var dubbad till svenska =) så fin.

2011-07-03 @ 22:01:34
Postat av: Alex

Hette inte typ pandan bobbo eller något?!? Hade den närjag vart yngre å VHS och tror att jag har sparat den ;3 <3

2011-09-13 @ 22:05:36
URL: http://ettlivsomalexandra.blogg.se/
Postat av: Johnnie

Tjena, jag minns att jag såg denna film när jag var ung också, jag har ett stark minne av när den onda björnen typ spottar när han käkar kött eller vad han gör. iallafall om du googlar パンダの大冒険 så kommer det upp ett fåtal bilder till.

2011-11-19 @ 21:02:28

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0