Öppna fönster med husdjur, och is

Nu när det är så varmt som det är, så har jag svårt att ha öppna fönster, efterson att min katt hoppar ut och gör mej orolig.

Så vi har satt upp tunnt tyg runt fönstrett som gör att han inte kan hoppa ut!
 igentligen bara på halva, men så högt upp att han inte kan komma över det :) det skulle ju vara ännubättre med tex. hönsnät, men det har vi inte :p

Ett annat tips från mej som jag gör när jag ska gå och sova är att jag har lagt en vattenflaska i frysen några timmar innan jag går och sover. Sen kan man ha flaskan som ett "Godsedjur".
 Det är sjukt skönt xD och blir man törstig så har man iskallt vatten :)

Kommentarer
Postat av: ; ICE

Ja det var det verkligen! Hur är det? :)

2010-07-15 @ 00:35:33
URL: http://isatousinghatehs.blogg.se/
Postat av: Rebecca

hehe det blir bara varmare inomhus om man har fönstret öppet på dagen :P

2010-07-15 @ 16:51:55
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0