Min "skål"

Idag har jag städat jätte mycket i mitt rum!
 Madrassen på golvet har legat kvar ända sedan isabelle sov här, och det var för 8 dagar sedan XD Men det är rätt mysigt att ha ett mjukt golv.. typ.

Idag kom mamma hem med bl.a. min "skål" som jag drejade på min mosters möhippa.
 
så ser den ut :) men snacka om att den blev liten! den gick sönder flera ggr :(
Här är en bild så ni ser hur ortoligt liten den är :)


   

Man skulle ju kunna ha salt i den... eller peppar...
Eller vad ska man ha i den??

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha det var en pluttig skål, du får nog hitta väldigt små äpplen om dom ska få plats ;)

2010-07-09 @ 00:29:52
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0