Mardröm om en galen gubbe

Jag drömde världens sjukaste dröm(igen xD)
Och när jag sover och vaknar av mobilen och sen somnar om, så Fortsätter drömmen, från där den slutade.
Men som en kort histora så var den typ såhär:

  Det var en tävling på en stor öppen gård. Man hade varsin häst och så skulle man göra olika saker, gå fram och tbx osv.
 Jag vet inte riktigt vad som hände men den slutade iallafall. Alla satt mycket längre bort, förutom jag och en lärare som var kvar på gården som var mer som en skog då.
 Det var en kvinnoröst som pratade och den kom nånstans från skogen. Läraren sa att han visste vem det var.
Sedan började det blåsa. In mot skogen. Så jag sprang ot dom andra. För att ni ska förstå hur det såg ut så jag har gjort en liten bild ^^

Jag började springa från skogen och höll fast mejvid det lilla gröna högst upp på bilden.
Det var en tjej som tappa greppet om planntorna där och flög in i skogen
sen kom en läskig gubbe och försökte ta mej! så jag försökte gå bort från honom.. efter ett tag stog det i tidningen att han hade tagit 15 spädbarn. Han skulle typ vänta tills dom blev stora och våldta dom så att han fick barn... asså jag vet inte XD

Sen iallafall så jagade han mej och isabelle på nått annat ställe.
Vi blev jagade jätte länge! sen gick jag upp XD för jag orkade inte med mina störda drömmar längre.

SAJKO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0