Isabelles linser

Igår var jag och isabelle inne i stan och stosade lite, hon köpte ett par linser, jätte billiga! :
Ett par linser för ca:400 kr som håller i ett helt år!
 Så här såg dom ut:

Färgen heter Twilight, och ska likna The Cullen's ögonfärg :)

dålig bild men ena ögat är brunt :D
  Issa och hennes snygga nya Cullen tröja!
Sen ska jag köpa Röda linser som jag ska ha första dagen i skolan :p
Jag kommer bli jätte mobbad xD
Vi fick också ögonskugga, på rockzone. Jag fick en rosa, och issa en gul :p


Linserna är köpta på RockZone.

Kommentarer
Postat av: isabelle

meeeeeen!!!!!!!!!! Guuuu så fiiiin man kan vara och kollar i kors och allt!!!!!!!!!!!!!!!! piiiiiinsaaaaaaaamt!!! xD

2010-07-26 @ 17:24:01
Postat av: isabelle

men jag älskar mina bruna ögon :) jag blev mycket sötare xD

2010-07-26 @ 17:24:50

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0