Godmorgon!

Jag har försökt att vara vaken kl.9 så jag kan se sommarlovsmorgon, men det är ju omöjligt !
Varför kan dom inte göra så att det börjar kl. 10 ? XD haha
 Igår var jag ju på eriksdalsbadet för första gången i år, men Hanna och Linnea, och ja... det blev inga bra bilder xD för alla på mej såg jag helt mongo ut när jag blåste såpbubblor, och sen hade Linnea tagit kort på Hannas rumpa, näsa, och lite andra helt sjuka och skumma bilder XD en bild på åmin mage, em på mitt fett, hahah.

Imorse kom William hem kuligt,kuligt...
 idag ska jag ha tråkigt.
Sen ska jag.. sova.

 För nån dag sen såg jag också the grudge 2 ...
rekomenderar den inte.. för dom suger. För alla dör..

Linnea jag och Hanna för några dagar sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0