Dröm om en farlig bok!

Inatt drömde jag om typ en farlig bok eller nått... och att jag fick betala 800kr för ett åkband på grönan, fast jag hade guldkort.
  Det var typ ett monster som bad mej att läsa en bok, och alla som läste boken fick nån slags förbannelse över sig som gjorde att ägaren dödade en. Jag kunde "flyga" för jag visste att det var en dröm, så jag hoppade ut ur fönstret, från trejde våningen. Jag kunde inte Flyga, men jag kunde typ.. hopp-flyga.
 Jag "flög" mot globen för jag visste inte vart jag annars skulle åka för att jag bara kände igen mej ditåt och mot skolan, men mot skolan var för nära mitt hem, dör mördaren var.
  Jag ringde typ melina och hon sa att jag borde åka mot skolan ist.
Nu vet jag inte riktigt vilken ordning allt kom men typ nått sånt här.
  Sedan var alla i stan "hypnotiserade" att fånga mej! och det var så mkt träd så jag kunde inte flyga så bra. sen typ såg jag 2 vampyrer vid tunnelbanan så jag ilade(Sprang jätte fort) förbi dom för att jag också var vampyr, men dom hörde mej så jag skyndade mej ner till tunnelbanan... sen minns jag inte vad som hände, men jag var iallafall en uteliggare eftersom att mördaren tagit över mitt hem, och en gång gick jag hem för att hämta kläder och så, då hade jag en kompis med mej, haha fast hon typ fastnade i huset XD

Sen skulle jag å några kompisar på grönalund, för att tälta i ett jätte konstigt tält med hål i som var majas :p och så typ sa jag till alla att jag inte hade någonstans att bo, men det va typ ingen som brydde sig x)
  sen vet jag inte riktigt vad som hände. Jag vaknade lite då å då bara för att somna om och drömma en fortsättning på det hela.

Det slutade med att mördaren förbannade mig till evigt liv som dens slav.. sen hoppade jag ut genom fönstrett och tog livet av mig XD

Har ni haft en så störd dröm nån gång? XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har alltid störda drömmar xD

2010-07-13 @ 15:18:37
URL: http://photobyminna.blogg.se/
Postat av: adina

sv; haha, jag också! :) allt bra?

2010-07-13 @ 15:39:42
URL: http://adinarebecka.blogg.se/
Postat av: ♫♪ Sandra T

haha störd dröm ^^

2010-07-13 @ 15:51:51
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Javisst, den var riktigt bra!! :)

2010-07-13 @ 15:59:14
URL: http://delavmittliv.blogg.se/
Postat av: E M M A

sv: okej :P

händer ikväll? :)

2010-07-13 @ 17:08:09
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0