Home Sweet Home

Eftersom min data är trasig (och ja, ni komemr att läsa det i alla mina kommande inlägg) s har jag inte kunnat skriva om allt osm har hänt.
 Det har inte hänt så mycket... En av mina naglar gick av i tisdags och då gick jag å köpte lösnaglar.
Sedan har jag köppt armband på JC som är svart-gråa och lila gråa pärlor.

Inatt sov jag konstigt. Jag somnade sent, typ 11-12 och vaknade av att jag satt i sängen med taklampan på med en svagt minne att jag tände den och kl. var 02:30.
Så jag somnade om å sen när jag skulle vakna så skulle jag bara sova 5 minuter till och 1 timma senare fick jag klä på mej det första jag hittade slänga på mej smink och gå till skolan.

Men nu ska jag nog gå och spela Guitar hero :)
ingen bild(som vanligt) men nu har jag väl typ inga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0