Hanna Panna pyttipanna flamma ganna lilla flamma

Nu är Hanna här och har återupplivat min data (y)
Det visade sej att på MIN laptop blev bakgrunden misslyckad, så jag får väl köpa nån design eller nått... om nån kan göra en åt mej, :o så är du en liten filur som vill ha en fickpeng och är bra på sånt här (inte för att du inte är det Jennifer<3) så är det bara att skriva en kommentar!

Imorgon ska jag och Hanna kanske gå på bio och se Avatar 3D för båda vill se den, annars ska vi ochså hyra en film "a walk to remember" den ska tydligen vara jätte bra och sorglig. Den värkar dålig, men jag dömmer alltid filmer i förtid, och dom är oftast bra :P
   Just nu sitter Hanna och ritar på mitt skåp, bild kanske kommer om jag orkar :p

Men nu ska jag gå och sluta tråka er, puss <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken fin design på bloggen! Du är så bra! Och snigeln är ju bara supersötast!

2010-01-04 @ 19:03:12

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0