Genom Dina Ögon

Det har inte funnits så mycket att skriva om så jag har inte skrivit.
Hela dagen idag har jag läst, jag skojar inte!
om man inte räknar med när jag har ätit, gått på toa, diskat... eller nu när jag bloggar.
  Jag tror att jag har läst ca. 200-300 sidor idag :P busigt.
Boken heter Genom Dina ögon, av Stephenie Meyer (ofc) och är underbar.
  När man inte tror att någonting mer kan hända( efter ca 200 sidor) så händer det något jätte spännande. Jag har helt enkelt inte klarat av att skilja mej från boken :P fast ärligt talat så är jag lite kär i några av dom :$ nej men alla är ju så otroligt söta å omtänksamma!

Och jag tänker inte slösa mer tid på mitt skrivande! jag ligger på sida 492, så jag har bara... till 606, ni kan själva räkna ut om ni vill :) jag tänker inte tänka förns skolan börjar! (vilket är imorgon :( )

Kommentarer
Postat av: maja

blääää jag vill inte gå till skolan.. "/

vad heter boken på engelska? <3

2010-01-10 @ 12:12:15
URL: http://etttm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0