Shopping hopping

Idag efter skolan, så gick jag med mi madre till H&M och där hittade jag en... jacka ungefär, en kort snygg, jag har försökt hitta den på hemsidan för att visa blid, men hittade ingenting!
Jag har också köpt 1 par ljusblå leggings och 1 par lila stumpbyxor (:
  Sedan gick vi till glitter och där fyndade jag ett halsband i alla möjliga olika färger ! jag tycker iallafall att det är fint (; och så fick jag en palestinasjal med på köpet, en rosa, med hjärtan.

Som vanligt har jag onödigt många läxor ): So, Spanska och matte, och NO prov på torsdag. Först skulle vi ha det på fredag, och då ska jag ju åka till norrland :) men sen så ändrade Miguel till torsdag. Taskigt.

I sommar ska jag sommarjobba, plantera träd i skogen hos mormor och morfar. Om jag törs. Jag vill inte ha massa flygfän i öronen, eller ögonen. Usch och fy! Iallafall, vad jag menar är att jag ska samla pengar till en  ny data, fast först ska jag nog lämna in min gamla på lagning :)
så får jag hoppas på det bästa !

Puss och Kram alla glada läsare :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0