Uppdatering

Ville bara skriva  lite snabbt :)
Orkar inte blogga, har inget kul att skriva om, men igår och i förregår var jag ute med Melina och Linnea :)
 Fick kommentarer att man inte kom till min Twitter genom att klicka på bilden heller... Jag kommer iallafall dit och så har jag ju min twitter på sidan, så jag orkar inte bry mej heller xD

Ska fixa till den lite.. Experimentera.. typ.

Nu vet jag också hur jag vill klippa mej, och Vill ha gjort det innan skolan börjar :(
Måste ta reda på vilken tid, vet bara att det är den 18:de ^^

Kommentarer
Postat av: staaajny

Sv: Ja visst var dom ;)! Har aldrig beställt där men man kan ju kolla och fp insperation! Hoppas du hittar nått fint! :)



//s

2010-08-06 @ 23:27:16
URL: http://juststaaajny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0