skoldagen och mysig utekväll!

Den här skoldagen var så seg så!
Först fick vi lite skrivböcker, sedan spelade vi brännboll... Mitt lag(Av4) vann :D haha Men det var faktiskt helt ok, vi spelade med 8h och min klass, 9h.
  Sedan var det nån tipsrunda, och i min grupp var det jones från min klass, sen hette dom anders och Fanny från 8:an, och sen anton och.. ja det va en 7:a som bara försvann XD Men han var tydligen i en annan grupp för att han inte hittade oss x) haha känner mej lite skyldig :)

Sen efter skolan gick jag Linnea Hanna Isabelle och Melina ut och .. ja vi pratade väl egentligen bara :P vi flummade något så otroligt i skånis också ^^


Nu vill mamma ha datan :) men det kommer komma upp många flummiga bilder i framtiden ^^
(och på fb ofc ;))

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0