Skolan börjar på onsdag! :(

Om 4 dagar är sommarlovet slut :(
Eftersom att ingen vet när vi ska vara där så kollade jag på skolans hemsida där det står att man ska vara där kl.09:00 om klassen inte kommit överens om nån annan tid..
  Önskar att jag inte kollade där för då hade jag nog gått dit kl. 10:00, för jag tycker att 09:00 är för tidigt!
Personligen vaknar jag ju runt 12, men försöker att vakna tidigare.
Jag ställer klockan på ca.09:20 och sedan snoozar jag tills jag tänker att jag ska upp och då stänger jag av klockan, men då har jag att den ringer typ 10:20 igen xD så idag gick jag upp vid 11 ^^
oj va intressant..

Sååååååå, med andra ord kommer jag vara hur trött som helst när skolan börjar, lovet har gått jätte fort!
 
(y)

Kommentarer
Postat av: Emily

sv; haha ja vanilj är också jättegod. ALLA smaker på milkshake är goda ju :)

2010-08-14 @ 17:57:29
URL: http://ilame.blogg.se/
Postat av: Anna

hej!

Lyckost du som börjar på onsdag, jag började förra tisdags (10.8)

2010-08-15 @ 20:16:36

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0