Shoppat med Isabelle + Varning för 'starka' bilder XD

Idag var jag och Isabelle i ringen och götgatsbacken, och shoppade lite och senare fram mot kvällen så gick vi till McDonalds och var där i typ, 2-3 timmar? xD där hade vi iallafall sjukt kul och roade oss med att rita på jobbiga  kändisar:

Jag gillar som sagt inte Selena Gomez...

En bild på Isabelle när hon liknat Justin Bieber (y) !


Jag köpte en turkos tjol :) 

Och en Stor Rosa Tröja! det va inte likt mej, men jag gillade den :)

"Sweeter Than a Berry" :)
 Jag köpte också en tidning, som ni kanske förstår av dom första bilderna,
Det fanns en affish med rob som issa fick och så tog jag en eclipse blandade bilder afffish.
och så fick man med små nageltattueringar.
Kostade bara 37 kr, haha men man fattar ingenting, för det är en tysk tidning ;) (popcorn)

Jag blev nöjd med dagen, vad tyckte ni? :)

Kommentarer
Postat av: joz

hahah låter kul!!

har ni kladdat på justin oxå?? hahaha!!!! fett kul!!

låter som om ni hade det kul!!

ha en bra dag!

2010-08-17 @ 10:10:16
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0