Mysdag, med ångest

Jag har haft en jätte mysig dag med Jennifer, och kollat på roliga filmer, gjort chokladbollar (Som jag ångrar att jag åt) och så längtar jag till imorgon, men vill inte att imorgon ska börja.
 Första dagen i skolan, måste stiga upp tidigt, tidigare än jag tänkte mej först, sedan kommer det bli jätte roligt eftersom att Linnea fyller år, och kommer ha ett prinsess-kalas efter skolan :p så då ska jag och Isabelle gå hem till mej och fixa till oss :)

Klockan är snart 10, så jag borde gå och sova.. Helst av allt vill jag ha en sömntablett, så jag slipper vara vaken så länge!

Bilder från Linneas 'kalas' kommer antagligen imorgon, eller på torsdag :)
Kram Kram!! :D

Kommentarer
Postat av: L I N N

Hoppas du haft en underbar tisdag!=)

2010-08-17 @ 23:21:08
URL: http://liinnssaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0