Cosmonova

Idag gick jag och isabelle på Cosmonova och såg "Sea Monsters 3D".
Den var jätte kort, 45 minuter, och det var jätte längesedan jag var där, och när jag såg 3D filmer!
Dom hade dock skuma glasögon som man va tvungen att lämna tillbaka, jag ville ha kvar mina :(

Den handlade om ett djur och lite om dens histora. En gån kom den en haj och så var det som om den åt upp en, det var jätte läskigt!

hade man på sig glasögonen så stog det "3D" och blev också 3D :p

Innan vi gick på Bio så var hela klassen där och gick i museumet, och jag gillade inte att det var så många uppstoppade djur, speciellt inte i en avdelning, den handlade bara om att isbjörnarna var utrotningshotade och hela fadderuttan, och så hade dom en uppstoppad isbjörn där. Seriöst?
 

Dock var alla djur sjukt söta :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0