Grönalund !

Igår var jag på grönalund !
Både jennifer å jag slutade lite innan 4 och dom stängde 7 så vi hann inte åka så mycket.
På hemsidan stog det för guldkortare, men det var jätte många som hade gratis biljetter också, det var svinkallt och vi han typ åka 5-6 saker, och i slutet åkte vi bläckfisken typ 4 ggr, haha första gången åkte vi åkte i den bortglömda pojkens vagn så vi fastnade första gången sen åkte vi lite mer å näst näst sista fasnade vi å dom märkte inget så vi fick åka en gång till ^^

Det var Roligt, men svin kallt, as långa köer och så hade dom stängt av vissa jätte länge, vi hann bara åka popexpressen 1 gång å stog i kö i typ 40 minuter XD

bilderna kommer snart när jag tatt dom från jennifer ;)

Puss å Kram !

skratt
Jag och  Jennifer i Skrattkammaren ;)

jag å jennifer utanför popexpressen, ful på mej, men men ;)
Man lever bara en gång!!!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Ljug inte, du var asfin på den bilden! Haha var bara tvungen att säga det...

2010-04-24 @ 19:12:37
Postat av: Rebecca

kul, jag skulle också gått på grönan ^^,

2010-04-25 @ 23:01:57
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: jennifer gloria solórzano

det var ju öppet till 9 !

2010-04-26 @ 17:00:53
URL: http://flummjennan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0