Dom vita stenarna

För någon dag sedan hittade jag 4 vita stenar i min säng, under lakanet.
Medans dagarna har gått så har även min mamma hittat 4 i köket, 2 i en bakform, en på golvet och en på fläckten ovanför spisen.
 Igen i min familj samlar på vita stenar.
Dom är också mycket små. inte mer än 1cm2...
 Det hände mej en annan sak också men om jag säger det tror ni kanske att jag ljuger eller att jag är störd i huvudet, vist jag kanske inbilla mej.. men men.

Grejen är ju också, att om det spökar här så tror jag att jag vet vem :o
Innan min mamma och pappa skildes så bodde dom här tsm, och innan dom flyttade in hit så bodde det en gubbe här... han dog, i mammas rum XD så vf är det vita stenar I MIN SÄNG!? det är lite obehagligt.
De vita stenarna
Detta är mina vita stenar som jag hittade i min säng.
dom är typ lika stora på bilden som irl :o

Kommentarer
Postat av: maja

det är ett tecken! :O

2010-04-26 @ 17:23:48
URL: http://etttm.blogg.se/
Postat av: jennifer gloria solórzano

fan vad läskigt ! :O

2010-04-26 @ 17:36:18
URL: http://flummjennan.blogg.se/
Postat av: Linda

Spöööööken.....

2010-04-30 @ 16:38:27

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0