Disney - kväll

Idag och igår var jag hemma hos Isabelle med Maja, Hanna, Diana, Laura, Linnea och Melina.
Vi skulle ha disney kväll men vi såg bara 3 filmer, Lilla sjöjungfrun, Lejonkungen 2 och Anastasia.
 Jag gråter jätte mycket till lejonkungen när Mufasa dör, och ironiskt nog så hade Simba en flash back i 2:an om när hans pappa dog, och tårarna bara sprutade på mej xD asså jag försökte verkligen att inte gråta men det gick inte ! :P

En stor del av... Morgonen, så spelade vi Guitar Hero, och det va jätte roligt :)
sen efter att vi hade somnat och vaknat så gjorde jag och Laura frukost, Våfflor.
Vi började kl 1 ungefär, och dom blev klara typ halv 3 :P men vi gjorde trippel satts och dom blev faktiskt goda :)

Snart är lovet slut, mycket mycket tråkigt, men jag har iallafall haft roligt :)
i onsdags träffade jag Jennifer och torsdag till fredag sov jag över hos Issa och nu har jag fredagsmys!

Puss puss !


Mufasa :D


Kommentarer
Postat av: Mimi

jag tycker om att vi spelade tokio hotel ;D

2010-04-11 @ 23:00:40
URL: http://njusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0