Arndopps dag och fullt upp !

i lördags träffade jag Jennifer och så gick vi till Grönalund där vi köpte guldkortet :)

Sedan åkte vi hem och på tunnelbanan så var det 2 killar i 11-12 års åldern som försökte se coola ut, och sedan när vi hade gått förbi dom och satte oss lite längre bort kom en av dom fram, asså jag trodde att han typ va lite sjuk i huvudet först men han sa iallafall "Jag tror jag kommer till himlen idag..." och då suckade Jennifer å la handen i pannan så då var han typ tyst en liten synd sedan sa han "Jag vet inte om jag ser i syne, men jag ser iallafall två änglar"
asså guuu jag höll på att skita ner mej av skratt, asså så pinsamt för honom, sen iallafall så gick han därifrån XD haha

sedan när vi hade packat och skulle åka till Nacka och åkte såg Claudio en jättestor hund, och sedan på bron till gulmars såg vi 3 nakna män komma springande och det enda dom hade på sig var skor. Trevligt...
Sedan när vi va i Nacka så ville jag ner till vattnet... när vi hade gått i miljoners år och nästan var framme så ville Jennifer på toa men det fick hon inte å när vi kom fram tog vi lite bilder,
Sedan helt plötsligt hör vi ett skumt ljud typ wöö wöö wöö wöö wöö så kommer en flygande svan och sedan när den landar på vattnet så sprang den på vattnet som albatrossen i bernard och bianka.
Då ville jag självklart hinna ta kort så jag tog fram min mobil, och som alla tekniska saker som är i min närhet, så ville den ta livet av sig, så den hoppade ner i vattnet och nu så kan den bara blinka vitt...
Så jag har min gamla cp bajs korv lever sämsta leverunge mobil som suger balle men men... iallafall något.

Jag har också köpt nya skor, men jag går runt i dom hemma för att känna efter om dom är sköna :P

Min helg var jätte rolig :D

På fredag ska jag och Jennifer på Grönalund, bara dom som köpte guldkort i helgen får gå x) mohahahha  Och jag är nervös :o det är skumt, iallafall så ska jag också gå med 'Amada is tha sit' den 5 Maj så jag kommer vara den sista hon ser innan hon dör... :( typ.




Men men, Ta hand om era mobiler och ge dom kärlek innan dom tar livet av sig som din data och GH-gitarr och din fjärrkontroll vill. typ. men jag ger dom kärlek. Det är på sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0