todayyy

så Var jag ute med Linnea och så skulle vi gå över en gata,
Och så var det en tant bröve mej, som började skrika!!!
Asså jag hoppade minst 2cm och började skaka as mycket och min mage var FULL av gnagande fjärilar!!! Ja nå läskigare kan knappast hända,men sen gick vi iallafall till gamla stan. Vem gick bröve oss om inte det skrikande tanten!?
Asså om man bara ser henne gå förbi ser hon normal ut.
Så om ni ser en Tant med kort brunt krulligt hår lite dubbel haka så BE WARE !!!!!
tror hon hade en röd jacka om jag inte minns fel,men hennes ansikte kommer inte försvinna i mitt huvud dom närmaste åren :s

Nu kollar jag på 2 ½ men :) klockan är bara kvart över 9, och jag är klar i badrummet å allt så jag skulle kunna gå å sova nu :o men jag ska faktiskt inte lägga mej senare än 12 har jag bestämt :)
moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0