Slutet på en härlig vecka

Tjenixen, idag har det varit en slapp dag, vi skrev först vad vi tyckte om temaveckan å sen skulle vi på bio, Jag,Linnea,Michaela,Rebecca,Ruben,Fredrik och Anders. Förlåt om jag glömde någon nu xD Vi såg G-Forse(Stavning?) det var rätt rolig,men vi såg den på Svenskt tal och det rekommenderar jag verkligen inte :) om man inte är liten och inte förstår engelska å inte hinner läsa texten.
Iallafall, när filmen var klar så fick vi välja om vi skulle vänta minst 40 minuter på att "Fame" som lärarna kollade på skulle var klar och det pallade vi inte så jag å Linnea gick till Bluefox och jag köpte 3 pin och Linnea köpte en slinga :) sen gick vi hem. Från BlueFox till ringen ungefär blir det :) det var bara nyttigt.
I helgen ska jag se till att göra något roligt, Måste ringa Hanna :)
HEjdå!
Zorro :)

Ps. Om nån söt liten filur vill hjälpa mej med min Design så är det bara att säga till! .Ds.


Kommentarer
Postat av: Jennifer !

vilken söt blogg du har !<3 :)

2009-10-23 @ 18:51:46
URL: http://flummjennan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0