Roligt på TV :)

Hej kära blogg,
Jag sitter och kollar på Grannfejden ^w^ det är ju jätte roligt, jag har aldrig sett det förut med dom är så roliga, allt började med en liten lapp :)

klockan är kvart över 12 och jag är inte trött vilket inte är bra, så jag har ställt klockan rätt tidigt :) eller ja kl 9 som för min hjärna är klockan 10 men jag vill inte vända dygnet,som jag alltid gör.

Haha vad gulligt nu kramas några tanter :) Det finns så många konstiga program på TV, har ni tänkt på att jätte mycket av det är folk som ska hitta kärleken,bonde söker fru, frusna män söker kärlek, ensam mamma söker och minst 5 till.

Nu ska jag stänga av datan igen satte på den för att skriva för jag inte hade nått att göra och jag kommer inte kunna sova :/ men men..
Godnatt dröm något läskigt :)
Mumie

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, vilken underbart söt bild! Kram Linda

2009-10-26 @ 20:59:00

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0