Mystiska sår...!

Helluu...! :)
Jag upptäckte nu när jag satt vid datan att jag har 2(3) ... 'rivsår' på mitt vänstra ben! Den konstiga är att det är hmm det blir svårt att förklara, men när man sitter ner på knäna/smalbenen och har rumpan vid fötterna... skit samma det börjar iallafall på mitt lår och sen slutar det men på mitt smalbet liksom. fortsätter det! och det är ca 2dm långt lite torkat blod ;) och så har jag kanske 5cm långt under :/
Jagtycker Detta Är otroligt konstigt och antigen har jag gjort det på mej själv i sömnen eller så har zorro gjort det på mej... i sömnen xD så jag måste ha varit otroligt trött!

Men men det är ju bara ett rivsår somsagt.. men visst va det konstigt! :o
Update: jag hitta 2 till små sår på magen :D jag har en onsynlig fiende :o 5 sår på en natt XD o.O
Milk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0