My Playlist :D

Helluu!  Jag har gjort en liten playlist som ni ser och hör :)
31 st låtar jag tycker om, så Feel Free to Listen! :D
Det är rätt så random låtar :P men jag gillar dom :)
tar nog bort den om ett tag så ni slipper den ^w^
och så gör jag kanske en ny med låtar jag gillar då.

Idag, Halloween, Har vi inte gjort nå ansträngande ^w^Lena och anders kom förbi en sväng. Linda Du är Anklagad För nallen i Lampan Btw! Sen åkte vi till Nacka. Ska kolla på nå läskig film med William,kanske Fernando eller själv om det så blir! fast det kommer jag inte våga men jag måste se nå läskigt :)
Det blev inte som jag tänkte mej, jag vill vara med nån kompis å irritera min grannar med bus eller godis :) dom blir jätte sura å förra året va det typ nån som sa till mamma x) Mina grannar är jätte roliga :D helt WOHO! asså dom fattar typ inte meningen medbus eller godis, förra året va det en tant som sa "nej jag ska ändå äta mej så tjock å fet så jag behöver inge godis" Man bah jao men vi vill bli tjocka har du lite godis? XD nej men man får vara som man är :)
Hoppas ni får en Rolig Halloween! Ha det så kul.
simpsons/familjen adams Halloween


Kommentarer
Postat av: Linda

Förstår inte vad du pratar om. Känner mig orättvist anklagad. Du fattar väl att Lena tar chansen att skylla på mig när jag inte är i närheten. Grrr... Hälsningar från en upprörd moster Linda

2009-11-01 @ 14:50:14

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0