igår natt/ för några timmar sedan

Hej, igår, som inte var igår utan inatt klockan 2 som inte var 2 utan 1 när man ställt om klockan :) iallafall,lite rörigt blev det, då skrev jag ett inlägg, och så skulle jag lägga ut bilder och då fastnade det.. Så jag kunde inte göra mer än att stänga av datan och jag pallade inte sätta på den för att skriva ett blogginlägg ^w^

iallafall,
igår så gjorde jag lite Bilder på PhotoShop, William gjorde några fina först och då ville jag också göra :)
här kommer dom:
1.Arndopps1

Den här blev jag mest nöjd med :)

2.Arndopps

Den blev jag nästnöjdast med :)

3.mjölk :)
den här blev jag nästnäst nöjdast med :)
4.Korv<3
den här blev jag nästnästnäst nöjdast med :) (kan man säga så?)

Vilken tycker du blev finast? :)
Idag ska jag ringa Hanna :o
så jag inte glömmer bort det :)
Puss och Kram 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Samma ordning som du gjorde :D skitfin^^

2009-10-26 @ 16:58:42
URL: http://njusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0