God morgon kl.halv2 :)

Det kommer inte gå bra för mej natten till måndagen å sen när jag ska gå upp... jag får väl sova nästan hela dagen å sen vara uppe hela natten så jag orkar..gå upp xD och så har jag inte gjort matten!allt ska vara så segt och Hanna kommer antagligen inte komma hit :( i morse så snoozade jag 10 minuter hela tiden från kl typ 20 över 9 till 11 :P jag kom inte upp xD
Och idag ska jag bara tråka hemma med plugg å städa å fixa :(
Sitter å tittar på tv det finns inget bra så jag kollar på MTV :)
hoppas ni får en trevlig Halloweene.
Rosalie's

Jag tycker den är lite gullig :)


Kommentarer
Postat av: EMMS

Haha, jag älskar bilden!

2009-11-02 @ 19:21:03
URL: http://satelliteheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0