28/10 :)

Hejhej,,
Idag Vaknade jag av väckarklockan kl.09:38 Men jag antar att jag slumrade till, till kl. 10:20 och då gick jag upp :) det kändes mycket bra. Idag ska jag inte göra så mycket. Måste ringa Hanna men hon svara aldrig :( hon kanske har åkt utomlands :/ men men. Sen ska jag bara städa och ta det lugnt :) och plugga matte! D: våran mattelärare är så taskig! vi får as mkt läxor och har man inte gjort dom får man IG varning. Va fan ska det va bra till?? jaja. Det är då fler än mej som saknar Björn.
Och nu ska jag gå och ta bort Nagelack och kanske göra nå nytt fint :)
Ha det så bra!
Jag och jennifer
Bild från i sommras :) <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Ni är så fina!

2009-10-28 @ 20:05:42
Postat av: jennifer solorzano !

saknaaaaaaaar<33

2009-11-03 @ 16:58:37
URL: http://flummjennan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0