27/10 - 4 dagar till Halloweene

Helluu! idag har jag inte gjort så mycket.

Jag har varit hemma hela dagen så jag är rätt seg.

Jag har bakat och pluggat lite matte.

Jag vaknade klockan 08:01 av min klocka sen snooza jag i 10 minuter sen va jag as trött så jag ställde klockan på 09:01 och då vaknade jag klockan 09:01 och Sedan somnade jag och vaknade 11:20 tror jag och sen somnade jag och vaknade 12:10.

Jag tror jag ger upp med vekarklockan snart jag får väl gå upp 10-11 :/

Men jag tycker ju somsagt inte om att vakna så sentför då känns det som att halvadagen försvunnit. Men jag orkar inte gå upp! och det kan man ju inte säga att det är så bra :(

Till rubriken- Det är 4 dagar kvar till Halloweene och jag har inte fått tag i Hanna :( hon kanske är bortrest och vad ska jag då göra?? Kan ju kolla om Claudio och Jennifer kommit hem annars får jag väl kolla om nån annan kan, eller så får jag väl vara hemma, sj eller kolla på nån läskig film med William.
Zorro

Jag har lite ont om bilder,iallafall fina så ni får en på min gulliplutt :)

lite tråkigt kanske men det skiter vi i :)

 

Vad ska Ni göra på Halloweene?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0