22 oktober :)

Hej! idag har det varit ett slapp dag. Först vaknade jag och gick för att duscha. Efter att jag duschade fick jag panik för jag trodde att vi började 09:00 i någon minut,sen kom jag på att det va 10:00 :)

i skolan hände det inte så mycket, eftersom vi har temavecka temat är somvanligt otroligt tråkigt (må bra) men vi har gjort en del roliga saker :) idag lekte vi Jeopardy på morgonen sen åkte vi till ett museum. Det va rätt tråkigt men vi sak uppe på övervåningen vid indianer tror jag det var, och pratade :) sen åkte vi hem och hemma så har jag bara slappat. Vilket ha varit väldigt skönt :)

Varning för tråkigt inlägg borde jag nog ha skrivit :)

Ha det så bra <3 PusS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0