Vinterlandet

Från gårdagen kan jag ju bara säga att mitt pepparkaks hur blev lite mer än misslyckat, det slutade med att jag tog dom trasiga bitarna och satte ihop det till ett litet grott hus. Får väl fotta och lägga ut när jag kommer hem :) Det fick bo en alien där tsm med ett mumintroll med ett as stort öga och en vit flugsvamp med röda prickar, och en fin gran :)

Idag på morgonen gick vi till Krister och grattade honom för han fyller år och Filip lyckades äntligen putta ner Ali i diket och han flög som en vante, och sedan åkte Filip och Carola hem.

Nu sitter jag och Lyssnar på musik.

Jag insåg också igår att man inte kan köpa en trappa på The Sims 3, så mina sims-gubbar kan inte gå upp på övervåningen :P lite irriterande.
Så nu kanske jag snart ska gå å spela det :) om någon vet vart man kan köpa en trappa så är det bara att kommentera ;)

Puss å Kram Skumbanan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0