Trasig Dator, långt inlägg :o

Jag är medveten om mitt dåliga bloggande, men jag har en förklaring!
En måndags kväll (föra veckan) så skulle jag försöka mej på att spela GH och kolla vad som var felet med min gitarr.
Min laptop stog på golvet och var ihopfäld och avstängd och på stog ett glad Oh'Boy.
Jag blev frustrerad över att TV-spelet inte fungerade som de skulle och att jag hela tiden kom åt fjärrkontrollen som bytte kanal.
När jag bytt tillbaka till rätt kanal så skulle jag lägga ifrån mej tv-dosan. Och det fick bli bakom mej. Så jag råkade helt enkelt lägga tv-dosan i glaset med min goda oh'boy, glaset välte jag hörde skramell från skeden vände mej om och såg min data drunka i denna chokladiga dryck!

2 dagar senare fick jag en sticka i foten, och det var precis när jag skulle till att laga mat så jag bad Wille börja men det gjorde han ju inte och när jag fått ut min sticka så kom han och sa att mina data lät. Jag gick och kollade. Den hade varit nerfäld hela tiden och var det då också och när jag fälde upp denmärkte jag att den var på. Yee... så jag oggade in och så men har sedan den dagen äldrig fått kontakt med internet.

Så det är min föklaring.
Jag skrev aldrig att den skulle vara bra...

Iallafall, Min data fungerar men vill inte ansluta sej med vår internet grejjamojj och däför har mitt liv varit otroligt tråkigt hemma eftersom jag bara har tråkat hela tiden.

Dagen har iallafall varit bra antar jag.
Klassen fick sovmorgon för att vi inte har nå att göra på Svenskan :) och på engelskan skulle vi leka men Gabbe som hade orden till leken var sjuk så vi gjorde julkort ;)
Sedan hade vi So, idrtott,skridskor :) och lunch,Matte.
Sedan gick jag, Melina, Hanna och Linnea Till ringen och skulle köpa julklappar men jag köpte inget utan la undan en tröja som jag tycker är fin,som hanna inte hade någon åsikt om, som Melina tyckte hade ful modell och Linnea bytte åsikt varje sekund. Fråga mej inte varför.
Iallafall så ska jag nog köpa den imorgon eller kansk önska mej den, Det är en turkos tröjja som sitter tajt vid rumpan och påsigt typ resten ^u^ lite svårt att förstå och förklara.

Jag är somsagt internetlös, så jag är inne på William's data :) Och jag räknar inte med att jag kommer få låna den igen. Så ni kan nog överge min blogg ett tag framöver... Jag kan heller inte lägga upp en roligare bild än den här: :) 

Så ni får ha det så bra och kul, för nu ska jag äta.
Förlåt för ett långt tråkigt jobbigt irriterande onödigt nördigt korkat missbildat fult frustrerande inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0