Slarvig

Helluu,,

Ska jag vara helt ärlig har jag inte gjort nånting på bloggdesignen, jag har en bild som jag gjort på en design som jag vill ha. jag vet färger och allt med det är det att jag måste komma igång och ha en lite snittsigare person än mej som kan allt sånt med design :P

Men jag vet ju som sagt hur jag vill ha så det är väl bara att börja ;)
Men grejen är också att min data är så oooootroligt seg! man pallar inte vara inne på den!
Men jag ska skärpa mej och börja någon gång för jag hatar min design, och hatar är ett starkt ord, inte headern dock :P den gillar jag.

men nu ska jag chatta lite ;) ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Elina

Jag vill också ha en flygamde polkagris.. eller nåt..

2009-12-28 @ 11:30:04
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0