Plugg och stress

Måste igentligen plugga så det får bli en snabbis:

Konserten!
Den va jätte bra,berättar mer när jag har tid då lägger jag in bilder å videoklipp också :)
så typ till helgen :)
Förlåt till ett tråkigt inlägg men jag har 2 prov imorgon,en spanska läxa,torsdag har jag inlämningsuppgift, fredag 2 engelska läxor. Och så är jag exakt 10 veckor sen med 2 musik läxor :)

Asså min klass har alldeles för många läxor! en vanlig vecka är kanske 1 prov 3läxor.
Juste jag är lite sen med ett antal matteläxor också ^w^ ligger på läxa 4 den här veckan ska vi göra läxa 9...

Jag har också tagit Gardacil sprutan och gjorde as ont men inte alls lite ont som den första :) men hon som tog nu va VAN VIT SPRUTORNA :) ett litet plus om jag får säga

Långt inlägg men det skiter jag i :)

KRam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0