Julshopping

Nu är jag typ klar med det, har bara till Melina och Linnea men men ;) William å mostrarna också.
Nu är jag inne på Wille's data igen :) och lyssnar på Paramore:

Ljudet är as bra med bas och hans högtalare x3

Idag, var jag i skolan och hade mentorsdag = städ-dag och efter lunch så gick klassen till gamla stan och det snöade as mycket så vi  blev het vita :) och Jesper kastade snöboll in my head! så jag kastade lite på honom men mitt bollsinne är inte den bästa... :o

Igår var jag klantig. Otroligt klantig.
Snubblade hemma lalal och sedan så tog jag ett STORT glas Oh'Boy! för att dricka in till mitt rum. Ja det finns inte så mycket att säga jag skulle ta fram mammas julklapp från skrivbordslådan för att slå in den och skrivbordet graka ihop glaset ramlade från stolen och poff på marken... Jag blev rätt deprimerad efter det så jag tvättade upp oh'boy!:en och sedan bankade jag ihop skrivbordet... det rasade inte ihop utan bara lådorna och träbitarna som håller ihop dem...
Så det va ju inte direkt så skojjsit!

Nu ska jag kolla dom tyo 200 missade blogginläggen som måste läsas ;)
ha det så kul!

GOD JUL!

Ps: Det snöar as mycket! <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Paramore är så jävla bra ;)

2009-12-18 @ 18:53:15
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0